gameover.blog.ir
#یونیتی
متد Time.deltaTime
زمان مصرفی برای کامل شدن یک فریم(این فریم هایی که اختصاص داده میشه زمانشون ممکنه یه خورده کم و زیاد باشه به خاطر برخی دلایل مثل وقفه هایی که رخ میده یا زمانی که الگوریتم زمانبند تشخیص میده) و از نوع اعشاری شناور یا float است.
ممکنه 0.01656584 باشه و بعدش یک عدد کمتر هم بشه مثل 0.01656523 یا کمی زیادتر.
متد Time.time :
زمان طی شده از شروع بازی تا لحظه ی جاری را برگشت می دهد و از نوع اعشاری شناور یا float است.
متد Time.fixedDeltaTime :
ثانیه های طی شده از شروع بازی رو برگشت میده: مثلا 1 و 2 و 3 و الی آخر... .
متد Time.smoothDeltaTime:
همون دلتایام هست ولی روون تر یا نرم تر. یعنی مقادیری که برگشت می ده جزئی تر هست و پیوسته تر.(یعنی چند هزارم ها رو هم حساب می کنه و دقیق تره)
همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید
برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 20 ارديبهشت 1396 ساعت: 1:52