دستور SceneManager.LoadScene در یونیتی

ساخت وبلاگ

gameover.blog.ir

برای لود صحنه به صورت آسنکرون بکار میره و سربار کمتری داره احتمالا.
مثال:
کد زیر رو اگه توی رویداد برخورد بذاریم چک می کنه اگه مانع دارای تگ(برچسب یا اسم مستعار)  reStarter بود بازی رو ری استارت کن یعنی صحنه ی جاری رو مجددا لود کن:

if (tag == "reStarter"){SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().name);}
همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 255 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1395 ساعت: 8:43