بهینه سازی دو بعدی یونیتی_برای بازی دو بعدی مدل دو بعدی بسازیم یا اسپرایت رو با خود یونیتی ریگ کنیم؟

ساخت وبلاگ

gameover.blog.ir


سوال:
اسپرایت دو بعدی رو با بلندر ریگ کنم بهتره یا یونیتی؟
 پاسخ:
 یونیتی


توضیح :

من با بلندر مش ساختم بعدش کاراکتری که کشیده بودم انداختم روی مدل و uv  گرفتم از مدل


بعدش بردم یونیتی 5 کار نکرد


بعدش FBX رو با کانورتر تبلی کردم مجدد به FBX جدید کار داد


اما به این نتیجه رسیدم با خود یونیتی ریگ کنم از همه لحاظ بهینه تره


هم کیفیتش بهتره


هم پردازشش کمتره چون فقط اسپرایت داریم و پولیگان و مدل برای پردازش نداریم.


هم پس زمینه های زاید و مسخره نداریم

--

مفید بود نظر یادتون نره

همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : بهینه سازی دو سطحی,بهینه سازی دوگان,بهینه سازی دو هدفه,بهینه سازی دوران تحصیل,بهینه سازی درجه دوم,بهینه سازی توابع دو متغیره,بهینه سازی درجه دو,بهینه سازی پرتفوی چند دوره ای,بهینه سازی الگوریتم فروشنده دوره گرد,دوره بهینه سازی مصرف انرژی, نویسنده : 8gameover9 بازدید : 207 تاريخ : يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 0:17