متد Screen.SetResolution در یونیتی

ساخت وبلاگ

gameover.blog.ir

شکل کلی(پروتوتایپ،کله ی تابع) :

public static void SetResolution(int width, int height, bool fullscreen, int preferredRefreshRate = 0);

توضیح:

برای سوئچ بین رزولوشن های مختلف در یونیتی بکار می ره.


widthپهنای صفحه

height ارتفاع صفحه

fullscreen تمام صفحه: اگه true باشه به صورت تمام صفحه روی گوشی،کشیده می شه.

preferredRefreshRate نرخ رفرش ارجح: به صورت پیشفرض 0 هست که باعث میشه بیشترین میزان رفرش توسط مانیتور صفحه بکار گرفته بشه. اگه صفر نباشه یونیتی مقدار تنظیم شده رو بکار می گیره(به شرطی که مانیتور این رفرش ریت رو ساپورت کنه)



مثال 1:

using UnityEngine;
using System.Collections;
public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { Screen.SetResolution(640, 480, true); }
}

مثال 2:

using UnityEngine;
using System.Collections;
public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { Screen.SetResolution(640, 480, true, 60); }
}

مثال3:

using UnityEngine;
using System.Collections;
public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { Screen.SetResolution(800, 600, false); }
}
همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم...
ما را در سایت همکاری_به چند نویسندگی زیر 15 سال برای وبلاگ نیاز داریم دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : 8gameover9 بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 14:39